Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
    Някой ще ми отговори ли защо след като Алфа е била толкова пред БМВ например, сега е след Опел и Шкода? Кой е виновен и защо не е наказан?
    Ами според мен е виновен некадърният и недалновиден мениджмънт на италианците. А особено некадърно е и управлението на Фиат. И то, поне според мен е напълно осъзнато и съвсем тенденциозно. Щом искаха и музея на Алфа да разрушат и разпродадат........

    Докато конкуренцията се развива с агресивна политика италианците спят. Разчитата на стари лаври и никаква развойна дейност. Но и това вече не помага...........
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Маркионе: „Ръцете долу от Alfa!”

      източник: Automotive Newsдата: 08.02.2011
      Шефът на Fiat е препоръчал на колегата си Пийх от VW по-скоро да се фокусира върху положението на Seat.



      Fiat не възнамерява да продаде спортната си марка Alfa Romeo на Volkswagen AG, е заявил Серджо Маркионе, шеф на компанията, след като колегата му от VW Фердинанд Пийх е проявил интерес към такава сделка. „Докато стоя начело на Chrysler и Fiat, г-н Пийх никога няма да купи Alfa Romeo. Тя е неприкосновена. Казах му го. Ще му телефонирам и ще му изпратя имейл", е заявил в петък италианецът пред Automotive News Europe.
      Според него би било редно Пийх да се фокусира да оправи кашите на Seat, испанската марка, която е част от спортното подразделение на VW Group. „Аз не съм купувал Seat, той купи тази марка и не знам дали ще успее да оправи нещата с нея, но трябва да опита", е била ироничната забележка на Маркионе по повод немския му колега.
      На изложението в Детройт миналия месец Маркионе заяви, че Alfa се завръща на пазара в САЩ през 2012 г. и още тогава опроверга слуховете за продажба на марката с репликата: „Не я даваме и за тонове пари".


      Агенция Speed-Press

      http://www.speed-press.com/%D0%9C%D0.../?pageId=17649
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • Нещо което не се купува с пари, се купува с много пари. Не се е появил ВСЕ ОЩЕ некой миндил - арабин, индиец, китаец и тям подобен дето да извади на тезгяха сума колкото бюджета на някоя малка държава и да видим дали Серджо или там който ше е след него нема да клекне. Всичко е преходно. Никога не казвай никога. И според мен даже и да е имало сериозни инвеститори или купувачи с оглед на бъдеща перспектива в тази марка никой разумен няма да рискува. 4 модела - Мито, Жужа, 159 и GT. От които последните два са одъртели. Егати даже Дачия извади некво подобие на SUV. За флагман на Алфа нема и какво да се коментира.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Точно тия които най-много реват срещу новите модели на компанията нямат кинти и карат 15 годишни бараки, не визирам теб щото вашият и другите форумни сервизи правите добри мангизи покрай "легендите", "класиките" и "дизайнерските икони"

          Страшни пари се правят да ти кажа. Направо не можеш да си представиш. Затова караме евтини 33-ки и 75-ци, защото правиме ЯКИ кинти.

          Съвсем сериозно колега, мнооого се изложи с това мнение. Пък и не ми е ясно защо гледаш в чуждата паница. Ако мислиш, че е много приятно да си вечно мръсен, започни и ти такава работа.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • хайде духа малко нагоре....

            http://www.youtube.com/watch?v=LCwre...eature=related

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • Каквото и да говорим по новите модели са по дървени откъм вървеж, визирам средно, не разни по специални модели.Вчера видях един дърт форд мустанг, може би на 25 години, може и по стар, не знам, но в идеален вид, а сигурно струваше колкото три нови чисто брангии, зависи от моделите , да не говорим за вървежа му.Ако имах веднага бих дал три нови дизеляка с един болюк електроника за него.
              Когато стигнем средния доход на един чистач в Германия може да говорим кой кара новите/респективно стари/ коли, тоест средствата, които може да отдели един човек за да бръмчи с нещо си.По принцип рационалността няма нищо общо с любовта към автомобила.Доходът на средния българин се върти около 300 евро, а едни малограмотен селянин, който се е мутризирал си купува да кажем кола за 50 хил евра-Ауди, Мерцедес и т.н, това го прави и лекар, който изнудва болните и не плаща никакви данъци, корумпиран служител от минтниците, данъчните, полицията и т.н.- какво да говорим пък за цени и брангии - не сме таксиметрова компания все пак.
              Та, къде отива Алфата, зависи от тези, които я управляват най вече, и по малко от практичните бюргери купувачи-последните си купуват нещо по евтино и сносно, задължително комби и дизел Разбира се, трябва да има дух и новаторство, но алфата никога не е била автомобил на бюргера, а на този, който обича свободата и духа.Не случайно в американския филм Абсолвента например /1967/ главния герой, Дъстин Хофман кара алфа /спридер/, а не тумбеста американска катафалка. Този филм е включен в историческото богаство на САЩ 20 години по късно,а моята ми излезе колкото нова шкода фабия някъде....
              Last edited by fred; d.m.y г., 22:21.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение


                Точно тия които най-много реват срещу новите модели на компанията нямат кинти и карат 15 годишни бараки,
                Ами не си прав...спокойно можех да си взема една нова Жулиета 1,4 ТБ за дадените от мен пари за Алфи последните три месеца. Не съм си и помислял за нея - по скоро първите ми дилеми бяха за GT или Брера. ( ...и двете след 2007 година) После реших че ще искам друго...сега все още се оглеждам за 164 QV 24 клапаново. Виж за ГТВ 1750 МКII oт 70-те нямам пари за сега или за Alfa Romeo zagato, Alfa Romeo Giulia 1300 GTA
                Но пък аз не рева много.......все още не съм видял на живо Жулиета варианта с 235 к.с(по различна е ) но пък за нея може да нямам пари сега ...и ще си прав ... но някак си не ми трепва от вътре като гледах варианта 1,4
                Last edited by BatVas; d.m.y г., 22:14.
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                  Ами не си прав...спокойно можех да си взема една нова Жулиета 1,4 ТБ за дадените от мен пари за Алфи последните три месеца. Не съм си и помислял за нея - по скоро първите ми дилеми бяха за GT или Брера. ( ...и двете след 2007 година) После реших че ще искам друго...сега все още се оглеждам за 164 QV 24 клапаново. Виж за ГТВ 1750 МКII oт 70-те нямам пари за сега или за Alfa Romeo zagato, Alfa Romeo Giulia 1300 GTA
                  Но пък аз не рева много.......все още не съм видял на живо Жулиета варианта с 235 к.с(по различна е ) но пък за нея може да нямам пари сега ...и ще си прав ... но някак си не ми трепва от вътре като гледах варианта 1,4
                  Бат Вас ти си тежък, но истински пример за истински алфист... БОЛЕН СИ

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • Като гледам работата отива че има две+ групи форумци:

                    1. Песимистите с председател Нео.

                    Хора пристрастни към марката и реалисти, с крайни идей като да се закрие Алфа Ромео преди Фиат да я оакат окончателно. И непризнаващи новите "бръмбари" като Жужа и Митко.

                    2. Оптимистите с председател Анро88.

                    Хора който си мисля, че марката е в тежък период ама с новите моделчета ще се вдигнат продажбите и след това пак ще има модели като класическите за истинските фенове. Радват се на настоящите модели като бебе на цица, и не искат да чуят за модел със задно предаване "летен автомобил".

                    3. БатВас - Евала пич!

                    Колкото да не ми се иска, и да търся под вола теле да ровя в нета да чета и ала бала, трябва да си кажа че се съгласявам с мненията на Нео, Боби_33 и така нататъка. И преминавам към група 1.

                    Трябва ли да кажа колко бях разочарован след като един път слязох в канала и погледнах че едно пикливо Типо има същото окачване като моята 145, веднага се запитах дали не е по добре Типото отколкото капризната Алфа с боксер мотора на която трудно може да и намериш читав майстор.

                    На къде отива Алфа ли? Ми я да видим и тази статия, пък "нека кучетата си лаят а кервана си върви":

                    http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/254019/

                    хоп още една:

                    http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/254019/

                    Както се вижда, скоро време Алфа, ще скокне както Ланчия на кофти американска платформа, отдавна използвана в европейски коли като Mercedes-Benz M, R и GL. Те ти на булка спасов ден.

                    А Фиат са много кофти копеленца, постоянно се изхвърлят колко щели да инвестират в марката колко яка щяла да бъде... според мен просто искат да изсмучат и последната капка кръв от нея под формата на пари, а дори и да има печалба класически модели няма да има със сигурност, все пак това са Фиат, еле пък да се сравняват бъдещите нови "класически" моделисъс BMW и т.н. Американските модели е много вероятно да се правят отвъд океана както са направили BWM И Мерцедес. Незнам сър(Миксалот) Макрионе какво се напъва със Сеат като в момента един Леон Купра въхов модел далеч превъзхожда последните върхови модели на 147, Мито, Жужа като спортни хартеристики, това кога е било преди?!? Еле пък преди Фиат да купи Алфа Ромео . Кой бяха Сеат? В кое село ги правеха ?!? Кокошкарници!

                    За дизайна мисля че Нео добре го е показал с картинки, няма да казвам колко се дразня като видя Фиат да ми прилича отзад на Митко, потят ми се очилата направо.

                    Ако някой ще купува Алфа предпочитам да са японците Тоуота отколко Вагините и хАуди, все пак както виждам могат да си позволят да ги вземат барабар с целия Фиат.
                    http://ekhoz.com/wp-content/uploads/...Owns%20Who.jpg

                    Според мен последните истински изделия на Алфа са боксер моторите и V6 Арезе (някой да не се сбърка с мъртъвците на GM). Ако не беше този боксер който имам надали бих се запалил по марката, няма да коментирам фиатската гробница 1300 кила в коята е поставен, като наказан.

                    п.с. Нео пусни ги тия статии с някакви четливи картинки да си оплакне стария окото.
                    Last edited by infernus; d.m.y г., 00:39.
                    145 1.7 16V Boxer

                    Comment


                    • Колега, малко ти е постна класификацията

                      Някои пък смятаме, че докато е жива марката, все има шанс да направят нещо добро, дори ползвайки чужди разработки.
                      Една кола не е само окачване или платформа все пак.

                      Бръмбарите им трябва малък фейслифт, че да станат малко по-фотогенични... инак са си ок като таргетирани модели

                      Но защо да не искаме коли със задно, напротив... и със задно и с 4х4, изобщо колкото повече, толкова повече

                      И леки спортни модели и нови седани таргетирани към средния клас купувачи и кросовър нов и ново купе, че и родстър нов... но нека да направят, а не само да чуваме слухове и нищо ново по 10 години.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • Все пак и аз съм на мнение , че макар да не правят върхови коли в момента е по добре да е жива марката. Докато е жива марката все има шанс да излезе нещо добро или поне можем да се надяваме. Надявам се да дръпнат в САЩ, да изкарат пари, да направят пак яка алфа. Например направата на 4C - лека и с малък двигател бегачка , със задно предаване - дано стане.
                        И като говорим за финанси - мисля , че закъсняха с SUV modela (колкото и еретично да звучи - щяха да изкарат пари) Порше дръпнаха много с Каена, сега обаче не знам дали не е късно за СУВ, но пък за САЩ пазара е задължителен.
                        Та като алфисти можем само да се надяваме...макар понякога да се чувстваме като фенове на отбор от "Б" група надяващи се някога отбора им да стане шампион. По обящанията на ръководството на фиат поне ще влезем в "А" група, но ако сме реалисти знаем, че ще сме новак и аутсайдер...ама поне е крачка.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                          Все пак и аз съм на мнение , че макар да не правят върхови коли в момента е по добре да е жива марката. Докато е жива марката все има шанс да излезе нещо добро или поне можем да се надяваме. Надявам се да дръпнат в САЩ, да изкарат пари, да направят пак яка алфа. Например направата на 4C - лека и с малък двигател бегачка , със задно предаване - дано стане.
                          И като говорим за финанси - мисля , че закъсняха с SUV modela (колкото и еретично да звучи - щяха да изкарат пари) Порше дръпнаха много с Каена, сега обаче не знам дали не е късно за СУВ, но пък за САЩ пазара е задължителен.
                          Та като алфисти можем само да се надяваме...макар понякога да се чувстваме като фенове на отбор от "Б" група надяващи се някога отбора им да стане шампион. По обящанията на ръководството на фиат поне ще влезем в "А" група, но ако сме реалисти знаем, че ще сме новак и аутсайдер...ама поне е крачка.
                          Ето това беше трезва оценка. Така се прави. Няма място за сантименти. Ясно е ,че няма да сме най-големия автомобилен производител в света, но ще сме автомобилен производител въобще. С риск да се повторя всеки нормален почитател,фен или просто шофьор на Алфа би предпочел да съществуват и да продават коли,отговарящи на съвремието от колкото да издирва в нета марката та да я види. Няма да има V6 заради еко нормите,но тези норми важат и за всички други производители.
                          А колкото до сравнението между АЛФА и ФИАТ,то е просто безпочвено-все едно да сравниш Шкода с Ауди- еднакви ама... не до там.Естествено има разлика и в цената.
                          И за да съм съвсем нагледен вижте какво стана с СААБ.Те бяха фалирали и ги купиха китайци (майче). Много от феновете изреваха тогава ама сега са ок-щото има още автомобили с тяхната марка,легендарен дизайн и традиционни решения( на последния СААБ 9-3 ключа за стартера е под ръчната спирачка-препрадка към самолетното минало на марката).
                          Е господа (мисля дами няма), нашият случай дори не е толкова фрапиращ-нито сме фалирали,нито са ни купили някакви джигити дето са произвеждали нокторецачки до миналият месец. Част сме от италиански концерн ,който е видно ,че развива марката ...в посока,която сам е определил.
                          Така,че това ,което се случва в момента с Алфа е по-малкото зло или дори необходиммо зло
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Та моя Татко е имал Fiat 2300 от нов примерно (67''), Даката е имал 75 2.0TS - 1992 Година, На Бобо баща му 90-ка, Боби-33 са имали сигурно 7-8 33-ки и примери колкото искаш, познавам и още двама човека с 75-ци от нови както и доста 33-ки....
                            Ей тва имах предвид, все модели от залеза на марката като самостоятелна (80 те години), никой не е имал нещо от 105 серия или Монреал, да речем, че да се вайка за "загубеният спортен дух" и пр. По-големите в този форум са виждали Алфа преди 10 ноември 89-та само на лепенки от дъвки, бе Ненко... Даже си спомням, как всички се кефеха, като излезе Алекото, колко било яко и било почти като Самарата, хахаха

                            ---------- Post added at 08:41 ---------- Previous post was at 08:34 ----------

                            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            Та, къде отива Алфата, зависи от тези, които я управляват най вече, и по малко от практичните бюргери купувачи-последните си купуват нещо по евтино и сносно, задължително комби и дизел Разбира се, трябва да има дух и новаторство, но алфата никога не е била автомобил на бюргера, а на този, който обича свободата и духа.
                            Не знам някой в този форум, който не би искал да кара 159 Спортвагон с който и да е от дизеловите мотори, проблемът е, че не евтина и сносна за тези със свободният дух и празният джоб
                            Last edited by RPWWD; d.m.y г., 10:43.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Не знам някой в този форум, който не би искал да карал 159 Спортвагон с който и да е от дизеловите мотори, проблемът е, че не евтина и сносна за тези със свободният дух и празният джоб
                              Значи реши, че всички искат точно такава кола?
                              A ако кажа, че не бих си купил такава, ще съм прошляк, на когото гроздето е кисело?

                              Желязна логика!

                              Е, да те разочаровам - хубава си е 159 Sportwagon, но винаги ще предпочета GTV, Brera или GT пред нея, пък за дизел и дума не може да става.
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6
                              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                                Значи реши, че всички искат точно такава кола?
                                A ако кажа, че не бих си купил такава, ще съм прошляк, на когото гроздето е кисело?

                                Желязна логика!

                                Е, да те разочаровам - хубава си е 159 Sportwagon, но винаги ще предпочета GTV, Brera или GT пред нея, пък за дизел и дума не може да става.
                                Желязна е, разбира се, затова и караш ГТВ, а не ГТ или Брера
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X